czwartek, 22 października 2015

Karpie i "ViS" - karpiarstwo mnie wciagnelo...

witam witam witam... trochę mnie tu nie było ale już wracam Emotikon smile i to z wielkim przytupem. Jak przypuszczałem i jak sie juz przymierzałem poszedłem w stronę karpiarstwa i feeder i inne metody powoli odchodzą na bok. Będę na bieżąco pisał o swoich postępach w karpiarstwie i dzielił sie rożnymi ciekawostkami i innymi rzeczami których się dowiem i nauczę Emotikon smile Ta wiedza która posiadam na temat feedera na pewno nie przepadnie i myślę ze jeszcze co nieco wspomnę na ten temat . Na pewno tez dalej będzie to strona na temat wędkarskich przygód ViS'a czyli moich Emotikon smile A właściwie karpiarskich przygód ViS'a. Będziecie na bieżąco i krok w krok z moimi postępami w tej sztuce wędkarstwa. Byc moze niektórzy beda razem ze mną się uczyć dzięki rzeczom które poznam i które będę tu opisywał. Moze niektórych przekonam do tej pięknej dziedziny wędkarstwa. Niedługo mój powrót, więcej info i pierwszy wpis juz na temat a na początek zapraszam do zapoznania się z artykułem na temat 2 szkółki karpiarskiej w Belgi w której uczestniczyłem i na ktorej juz ostatecznie zdecydowałem i poczułem ze to jest to Emotikon smile a prowadził ja nie kto inna jak sam Mariusz Narel z teamu Bandit Carp Emotikon smile milej lektory i do uslyszenia niebawem.
http://karpmax.pl/…/c…/polska-szkolka-karpiowa-w-belgii.html

Zaraszam takze na moja strone na FB https://www.facebook.com/plViS niedlugo ruszam juz na nowo i na calego :)

Kamil ViS

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie czyta się Twoje wpisy. Patrząc na łowienie karpi nie możemy zapomnieć o haczykach karpiowych http://angloo.com/wybrac-haczyki-karpie/ Myslę, że to dobra lektura dla poczatkującego i uzupełnienie dla innych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń